Ακύρωση - Επιστροφή

Μπορώ να ακυρώσω μια παραγγελία;

Αυτό εξαρτάται από την κατάσταση της παραγγελία σας. Αν η παραγγελία σας δεν έχει ακόμη αποσταλεί, μπορείτε να την ακυρώσετε ολόκληρη ή μέρος αυτής. Αν η παραγγελία σας έχει ήδη αποσταλεί, θα πρέπει να μας επιστρέψετε το προϊόν ή τα προϊόντα. Σε κάθε περίπτωση επικοινωνήστε πρώτα με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο 2103249148 ή 6980146509 (What's Up) για να σας καθοδηγήσουν ανάλογα.


Γενικοί Όροι Επιστροφών (εκτός ελαττωματικών)

Οι επιστροφές γίνονται δεκτές εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής τους, με επιστροφή στο κατάστημα. Τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν τον πελάτη (αποστολέα). Το προϊόν ή τα προϊόντα θα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση την οποία τα παραλάβατε, να μην έχουν χρησιμοποιηθεί, λερωθεί ή βρίσκονται σε οποιαδήποτε άλλη κατάσταση πέραν της αρχικής τους και να μην έχει αφαιρεθεί το καρτελάκι. Κάθε προϊόν πρέπει να συνοδεύεται από την κάρτα αλλαγής που το συνοδεύει, στην οποία φαίνεται ο κωδικός του είδους, η ημερομηνία αγοράς και η σφραγίδα του καταστήματος. Σε περίπτωση επιστροφής, είναι απαραίτητο να μας ενημερώσετε με email για την επιστροφή. Σε περίοδο εκπτώσεων τα εκπτωτικά είδη αλλάζονται μόνο με εκπτωτικά προϊόντα, καθώς επίσης τα προϊόντα που βρίσκονται σε προσφορά καθ' όλη την διάρκεια του χρόνου αλλάζονται μόνο με προϊόντα της ίδιας κατηγορίας. Τα επιστρεφόμενα προϊόντα μπορούν να αλλαχθούν με άλλο είδος ή να σας γίνει επιστροφή χρημάτων. Σας επιστρέφουμε το ποσό της αξίας του προϊόντος, συμπεριλαμβανομένων και των εκπτωτικών προϊόντων. Τα επιστρεφόμενα προϊόντα είναι δική σας ευθύνη μέχρι να φτάσουν σε εμάς. Βεβαιωθείτε ότι είναι συσκευασμένα σωστά και δεν μπορεί να υποστούν φθορά κατά την μεταφορά τους. Επιστροφές που θα λάβουμε εκτός των όρων της πολιτικής μας δεν θα γίνονται δεκτές. Η διεύθυνση επιστροφών είναι: GTS MODA – Σοφοκλέους 40, 10551 Αθήνα


Πως επιστρέφω το προϊόν;

Σε περίπτωση που θέλετε να επιστρέψετε κάποιο προϊόν, παρακαλούμε επικοινωνήστε αρχικά με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο mail αναφέροντας τον αριθμό παραγγελίας σας, το προϊόν ή τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε και τον λόγο επιστροφής τους. Καλέστε την Γενική Ταχυδρομική και επιστρέψτε το δέμα στo κατάστημα (GTS MODA – Σοφοκλέους 40, 10551 Αθήνα), με δική σας χρέωση.


Eπιστροφή ελαττωματικού προϊόντος

Όλα τα προϊόντα του GTS MODA.GR πριν την αποστολή, περνάνε από ποιοτικό έλεγχο. Αν ωστόσο αντιμετωπίσετε κάποιο πρόβλημα και το προϊόν που λάβατε είναι ελαττωματικό, θα πρέπει να ακολουθήσετε τα παρακάτω βήματα: Επικοινωνήστε μαζί μας στο 2103249148 ή 6980146509 (What's Up) ή στείλτε μας e-mail στο info@gtsmoda.gr.  Καλέστε την Γενική Ταχυδρομική και επιστρέψτε το δέμα στη διεύθυνση GTS MODA – Σοφοκλέους 40, 10551 Αθήνα, με χρέωση στον παραλήπτη. H GTS MODA θα αναλάβει είτε να σας αντικαταστήσει το ελαττωματικό προϊόν με ένα καινούργιο (αναλόγως του αποθέματος) είτε να σας κάνει επιστροφή των χρημάτων σας. Στην περίπτωση της αντικατάστασης, θα χρειαστούμε 3-5 εργάσιμες ημέρες από την παραλαβή της επιστροφής έτσι ώστε να ολοκληρωθεί η διαδικασία και αποστολή του νέου προϊόντος. Στην περίπτωση της επιστροφής χρημάτων, αυτή θα εξαρτηθεί από τον τρόπο πληρωμής με τον οποίο έγινε η αρχική αγορά. Δηλαδή, η πληρωμή με αντικαταβολή θα επιστραφεί σε τραπεζικό σας λογαριασμό , η πληρωμή με πιστωτική / χρεωστική κάρτα θα επιστραφεί στην κάρτα σας και ομοίως η πληρωμή με PayPal θα επιστραφεί στον PayPal λογαριασμό σας.


Πως θα γίνει επιστροφή των χρημάτων μου;

Μόλις παραλάβουμε την επιστροφή σας, θα ξεκινήσουν οι διαδικασίες επιστροφής της αξίας της. Ο τρόπος με τον οποίο γίνεται η επιστροφή εξαρτάται από τον τρόπο πληρωμής τον οποίο είχατε επιλέξει. Έτσι, το ποσό θα σας επιστραφεί είτε με ακύρωση της χρέωσης της πιστωτικής σας κάρτας, είτε με επιστροφή των χρημάτων μέσω Paypal, είτε με κατάθεση του ποσού εντός επτά (7) εργάσιμων ημερών στον τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε εφ' όσον είχατε πληρώσει με αντικαταβολή.


Τί ποσό θα μου επιστραφεί;

Θα σας επιστρέψουμε το ποσό που αντιστοιχεί στην αξία των προϊόντων και των τυχόν εξόδων αποστολής.